Amplificarea şi dezvoltarea creativităţii cu ZENLA

Copertă carte - Mic Ghid ZENLA

 

Astăzi, îţi voi vorbi despre unul dintre efectele utilizării zilnice a ZENLA, care mie, mi-a dat bătăi de cap şi se pare că dă mari dureri de cap, multora: CREATIVITATEA.

Orice om normal, simte nevoia de a fi CREATIV. Este în Legea FIRII!

Una dintre legile universale căreia i se supun toate câte există, fie ele vizibile sau invizibile, este LEGEA DEZVOLTĂRII.

Câteva dovezi:

  1. Priveşte-te în oglindă 60 secunde. Recunoşti pe cel sau cea care erai la 10 zile? Dar la un an? Dar la 10 ani? Şi dacă răspunsul este “FALS!”, atunci poate îmi explici ce anume ai făcut INTENŢIONAT, pentru a deveni ceea ce eşti ACUM? Totul s-a petrecut ÎN LEGEA FIRII! NATURAL! “De la sine”, dacă putem spune aşa!
  2. Caută pe internet imaginile piramidelor de la Gizeh. Caută şi reconstituirea făcută de experţi a acestor piramide, aşa cum arătau ele în secolele în care au fost construcţiile finalizate. Chiar crezi că piramidele au vrut să arate aşa cum arată ele ACUM?
  3. Priveşte cu atenţie o omidă. Apoi, priveşte cu atenţie un fluture. Ce vezi LA FEL sau măcar ASEMĂNĂTOR la cele două Fiinţe? Dacă răspunsul tău e “Nimic!”, atunci o să te dezamăgesc! E una şi aceeaşi Entitate, aceeaşi Fiinţă, la diferite VÂRSTE: omida, e fluturele când era mic; fluturele, e omida când ajunge să fie mare.

Ţi-am dat TREI exemple de dezvoltare. Toate trei, înseamnă SCHIMBARE, TRANSFORMARE, DEZVOLTARE. Cu sau fără voia noastră, NE SCHIMBĂM, EVOLUĂM, NE DEZVOLTĂM.

Dar e o distincţie majoră între EVOLUŢIE CONŞTIENTĂ şi evoluţia “automată”. Adică, ÎN VOIA SORŢII.

AICI, consider eu că este diferenţa fundamentală dintre OM şi animalele obişnuite. Spun “obişnuite”, pentru că şi omul tot regnului animal aparţine, deci suntem nişte animale mai dibace! Am reuşit vreme de câteva zeci de secole să ţinem pasul cu viteza schimbării, am reuşit SĂ INTEGRĂM SCHIMBĂRILE ÎN NOI şi astfel, am traversat SECOLE DE ISTORIE! Asta, a fost valabil până de curând. Acum, asistăm la un fenomen paradoxal: în loc să integrăm noi schimbarea ÎN NOI ÎNŞINE, suntem înghiţiţi de valul schimbărilor şi cedăm treptat teren în faţa tehnologiei, care ajunge să substituie OMUL, transformându-l din CREATOR, în CREATURĂ.

Dezvoltarea, se bazează pe CREATIVITATE!

Dacă vom continua să cedăm teren în faţa propriilor noastre creaţii tehnologice, vom pierde cursa INTEGRĂRII! Ca întotdeauna în natură, “Peştele cel mare, înghite pe cel mic!” Asta s-a mai întâmplat în istoria Pământului, încă de 4 ori. Există dovezi clare că aşa este. Amintesc doar descoperirea oraşelor mai vechi de 50.000 de ani, aflate sub apele oceanelor. Ele încă sunt ascunse de către anumite cercuri controlate de plutocraţie, dar adevărurile au început să iasă la lumină. Pentru cine are ochi de văzut şi urechi de auzit!

Dacă vrei un argument al CREATIVITĂŢII ca NECESITATE INTRINSECĂ A DEZVOLTĂRII, explică-mi te rog, pentru ce este nevoie de 7,3 miliarde de oameni DIFERIŢI? Dacă dezvoltarea s-ar baza pe UNIFORMITATE, pe PLATITUDINE, atunci pe Pământ, ar fi 7,3 miliarde de clone IDENTICE ale aceluiaşi şablon. Pentru a face chiar şi cea mai mică schimbare într-un şablon, e nevoie de CEVA NOU. Asta, înseamnă CREATIVITATE!

OK! Acum că ţi-am dat puţină bătaie de cap cu “de ce, cum, ce” hai să mergem mai departe!

De-a lungul anilor de când mă învârt şi eu pe Terra şi sunt aici de peste o jumătate de secol! m-am întâlnit cu trei tipuri de oameni, clasificaţi fiind în raport cu relaţia OM-CREATIVITATE

  1. HIPER-CREATIVII. Li se mai spune “visători”, “cu capu-n nori”, “aerieni”, etc. Cu alte cuvinte, “rupţi de realitate”. Îmi îngădui eu să te întreb: CARE REALITATE? Acea imagine a unui Univers încremenit? Ţeapăn? Îngheţat? Hiper-creativul, este de obicei găsit în mediile artistice, unde creativitatea este o cerinţă intrinsecă a oricărei ocupaţii artistice, fie că e vorba despre iluzionistul de la circ, fie că e vorba despre scriitorul care scrie romane sau poveşti pentru copiii de toate vârstele, fie că e vorba despre un designer vestimentar, numitorul lor comun este “idei pe secundă”, iar formula succesului lor, este strâns legată de “numărul de idei materializate pe secundă”. În cazul meu, cu literatura, se traduce prin cărţi SCRISE ŞI PUBLICATE. La un pictor, sculptor, designer, arhitect lucrări terminate şi expuse în public. Hiper-creativii, sunt întâlniţi de obicei în zona numită “talent nativ” şi respectiv “geniu”.
  2. OMUL NORMAL. În acest caz, există un bun echilibru între CREATIVITATE şi APLICAREA EI. Cu excepţia profesiilor artistice şi a cercetării de avangardă, astfel de oameni sunt recunoscuţi ca fiind “expert” în domeniile în care activează. Ei sunt oamenii care şi-au dezvoltat un talent prin muncă şi studiu asiduu, fără să îl fi avut foarte dezvoltat din naştere.
  3. CONSERVATORUL. Această categorie, este categoria oamenilor care se agaţă mereu de trecut, care suferă până la durere şi boală, când ceva se schimbă în viaţa lor. Din această categorie se nasc destinele cele mai tragice. Sunt oamenii care refuză schimbarea şi de regulă, plătesc cu viaţa pentru conservatorismul lor. Ei sunt acei “Gică-Contra” pe care îi întâlnim pe ici-colo, sunt cei care pun beţe în roate celor care vin cu ceva nou, doar pentru că e ceva nou şi ei trebuie să “stârpească răul de la rădăcină”…

Acum, după ce ţi-am prezentat atitudinile de bază faţă de CREATIVITATE, te întreb:

 

După cine te uiţi pe stradă?

Foarte puţini oameni sunt conştienţi care este caracteristica comună a oamenilor după care întoarcem capul pe stradă!

Ea este CREATIVITATEA!

Când admiri o femeie, o admiri mai ales pentru felul în care este îmbrăcată. Armonia culorilor, tăietura hainelor, echilibrul dintre culoare, formă şi textura materialului, aplicate femeii CA ANSAMBLU. În străfundurile tale, te întrebi: “A văzut designerul ANSAMBLUL?”.

Dacă DA, îţi garantez că şi o urâtă dacă e, îţi lungeşti gâtul după ea, înainte să-ţi dai seama că e o urâtă. Femeile, ştiu asta instinctiv. Noi băieţii (chiar şi “băieţii veseli”), “percutăm” mai încet. De asta s-a şi dezvoltat până la hipertrofiere, industria de nimicuri femeieşti…

Ne uităm după tot felul de oameni, chiar şi după cei care ne zgârie privirile prin excentricitate şi extravaganţă sau, prin cantitatea de urât pe care o afişează. Totuşi, dacă suntem lucizi, trebuie să admitem că şi o cantitate anormală de urât, tot de creativitate ţine! Trebuie să ai o imaginaţie foarte zglobie să spargi un record de urâţenie, la fel ca şi unul de frumuseţe de altfel! Sunt desigur EXTREME şi, ca orice extremă, dăunează, dar ele există şi le putem observa, dacă ne îngăduim să trecem pe stradă mai puţin împrăştiaţi în toate direcţiile (noi zicem “grăbiţi”…)!

ZENLA ca amplificator al creativităţii

Amplificarea şi dezvolktarea Creativităţii folosind ZENLA

Unul dintre fenomenele stranii şi paradoxale cu care m-am întâlnit la studenţii cursului de afaceri online CBPN 01, a fost “Îmi lipsesc ideile!” şi variaţiuni pe aceeaşi temă.

Paradoxul, constă în faptul că, măsurătorile radiestezice ale anumitor câmpuri de energie şi informaţie, indicau invariabil, LA TOŢI STUDENŢII ACTIVI LA CURS, o creştere a nivelului global de energie, dar mai ales în zona creativităţii.

De pildă, capacitatea de învăţare a crescut cel mai mult cu circa 3600% la câţiva dintre studenţi. Într-unul din cazuri, am înregistrat o creştere de 15.000%! Uluitor! A fost o explozie. Mi-a trebuit cam un an să înţeleg ce s-a petrecut…

Unul dintre aceşti “excepţionali” de fapt, FOARTE NORMALI! este Monica Stănescu. Astăzi, ea are propriul ei proiect de afacere online, “Vibraţia Numerelor”, care deja produce venituri. În parte, venituri PASIVE, în parte, venituri ACTIVE. Venit ACTIV, înseamnă faptul de a consuma timp într-o proporţie aproape egală cu veniturile realizate. Ca să explic mai simplu, dacă ai două activităţi şi una îţi aduce 10 lei/oră şi alta 5 lei/ oră, a doua intră în categoria “venit activ”, în raport cu prima. Dacă ai o activitate care îţi aduce 100 lei/oră, ea intră în categoria “VENIT PASIV”, faţă de activităţile anterioare (5 lei, respectiv 10 lei/oră).

Un alt exemplu, este Eduard “Edi” Cosmin Zgorcea. Proiectul său se numeşte “Ora de judo” şi este absolventul cursului de afaceri online CBPN 01 care mi-a adus poate cea mai spectaculoasă surpriză! La ora actuală, “Ora de judo”, este printre primele trei portaluri de judo din Europa, la competiţie dură cu situl Federaţiei Franceze de Judo, care investeşte foarte mulţi bani în acel sit… Prin contrast, Edi Zgorcea, a investit 99% TRANSPIRAŢIE. Şi încă ceva… PASIUNE!

Eu, fac parte din categoria hiper-creativilor. Această caracteristică înnăscută, mi-a adus dureri de cap cât cuprinde! Tot felul de etichete mi s-au “agăţat” de gât de-a lungul anilor şi, MAI ALES ÎN ŞCOLI, între care “lichea inteligentă” şi “brânză bună în burduf de câine” ar fi doar două exemple. Le mulţumesc SINCER, profesorilor care m-au etichetat! Astăzi eu sunt un scriitor citit pe cinci continente. Ei sunt în continuare lipitori/distribuitori de etichete. Fiecare, a cules ce a semănat…

Ce se întâmplă cu hiper-creativii?

A fost tema a cărei adresare în practică, mi-a adus durerile de cap de care aminteam la început.

Mi-am dat seama cam după un an de când foloseam ZENLA, că amplifică creativitatea.

Aici, a intervenit un moment de recul: “Asta îmi mai trebuia!?! Parcă era prea puţin ce aveam eu din naştere şi acuma am dublu? Sau triplu? Sau…?

Pentru mine, era o reală problemă, întrucât e exclus să poţi face faţă tuturor ideilor care îţi vin în minte, oricât de tentante par ele şi, MAI ALES PENTRU CĂ PAR TENTANTE!

Experienţa antreprenorială, m-a învăţat la modul dureros că, “idee” E O SĂMÂNŢĂ MICROSCOPICĂ, a cărei utilitate este exact cea de care vorbeşte Edison: 1%.

Cine îşi închipuie că cu 100 de idei ajungi la 100% succes, SE ÎNŞEALĂ AMARNIC!

Formula enunţată de Edison, “SUCCES = 99% TRANSPIRAŢIE + 1% inspiraţie”, este de o cruzime şi de o inflexibilitate uluitoare! Dar este REALISTĂ! Ea produce efecte GARANTATE! Am învăţat asta pe pielea, pe existenţa, pe TIMPUL, pe nervii, pe banii şi pe ENERGIA consumate în cei 54 de ani de viaţă prin care am trecut…

E destul să laşi 1% mai puţină transpiraţie într-un proiect oarecare, că încep să apară “ghinioanele”! Acel “prăpădit” 1% (minus 1%) de la bilanţul TRANSPIRAŢIEI, face să lipsească ceva din ÎNTREG! Înlocuirea TRANSPIRAŢIEI cu creativitate (= INSPIRAŢIE)  şi am studiat asta timp de circa 40 de ani!  conduce la cel mai neaşteptat rezultat:

Proiectul iniţial se transformă în două proiecte şi rezultatul final este următorul:

Proiectul 1 =49% transpiraţie + 1% inspiraţie

Proiectul 2 = 49% transpiraţie + 1% inspiraţie

La pasul 10, adică a zecea idee “genială”, avem…

Proiectele 1… 10 = 9,8% transpiraţie + 1% inspiraţie, FIECARE!

Adică, luat de-a dreptul, avem zece proiecte începute şi 0 (ZERO) proiecte terminate!

Acum poate înţelegi de ce am intrat în panică! În ritmul în care îmi veneau ideile, puteam ajunge la faliment, înainte să mă ridic de pe scaun!

Am încercat mai multe metode de a “călări” NĂRĂVAŞUL. Toate, m-au condus la acelaşi rezultat deprimant: risipirea energiei în N direcţii. Unele soluţii testate, au frânat procesul mai mult, altele mai puţin, dar eram conştient că în cazul meu, trebuie ALTCEVA!

Am avut nevoie de circa 4 ani să pun la punct o soluţie VIABILĂ, care să fructifice CREATIVITATEA ÎN EXCES, fără să mă trimită pe la psihiatrie sau mai ştiu eu unde…

Acum, poate ai înţeles de ce am amânat atâţi ani publicarea unor informaţii legate de utilizarea ZENLA.

Eram poate printre cei mai vizaţi de “efectele secundare”, aşa încât, ori GĂSEAM SOLUŢIA, ori făceam ca Edison cu becul: “De la capăt!”

SOLUŢIA, e muuuuult mai simplă decât pare la prima vedere! De fapt, e UCIGĂTOR de simplă!

Doar că mi-au trebuit mie patru ani să o descopăr. Era pe biroul meu, în calculatoarele mele, pe DVD-urile cu backup-uri, pe HDD-urile externe de backup, în mintea mea, prin casă şi poate tocmai de aceea mi-era aşa de greu să o văd, să o convertesc în ceva concret… Când o imagine te înconjoară de pretutindeni, ajungi să te obişnuieşti cu ea într-atât încât, dacă cineva îţi cere să spui repede “care e cel mai ciudat lucru de pe lângă tine?”, primul pe care îl tai de pe listă, e tocmai ceea ce e mai evident!

Închei aici şi te atenţionez că tocmai ţi-am dezvăluit atât secretul SUCCESULUI, cât şi pe cel al FALIMENTULUI.

Întrebarea fatală este: TU CE ALEGI? FALIMENT? SUCCES?

Mie, mi-este indiferent ce alegi TU. Dar am dubii serioase că ţie îţi poate fi la fel de indiferent dacă ai succes sau dacă dai faliment!

ZENLA te poate ajuta în oricare categorie te-ai afla, inclusiv a hiper-creativilor!

Dacă vrei să transpirăm împreună, contactează-mă aici!

Cât priveşte celelalte două categorii, “Normalii” şi “Conservatorii”, s-ar putea să facă minuni în oricare dintre cazuri! Dacă ne gândim bine, oricât de conservator ai fi, ultimele lucruri pe care ţi-ai putea dori să le conservi sunt EŞECUL, GHINIONUL, SĂRĂCIA, MIZERIA, BOALA…, etc.

Aştept să  MĂ CONTACTEZI şi să îmi spui ce REZULTATE AI OBŢINUT folosind ZENLA, măcar o săptămână!

Mă găseşti simplu de tot, căutând cu Google sserbanro, sau proiectul zenla, sau blog serban stanescu, sau, sau, sau…

Sunt şi pe Google + şi pe Twitter şi pe FaceBook şi pe LinkedIn. Dar trebuie să mă cauţi. Prea multă mură-n gură, duce la moleşeală şi mai departe, la atrofiere. 😉

CAUTĂ-MĂ!

…Măcar aşa, din spirit de Gică-Contra! 😉

SUCCES!

 


Vizualizări articol: (380)

Articole înrudite:
Scuze! M-am străduit, dar... fără rezultat! :( .

6 thoughts on “Amplificarea şi dezvoltarea creativităţii cu ZENLA


  1. aşa cum îţi spuneam ieri, am început scrierea fără negaţie de astăzi, ca pe un experiment în orb, fără să am informaţia de la tine acum, la început. (da, am prima carte a proiectului, o voi citi duminică)
    de fapt, startul l-am dat ieri, când am încercat, conştient, să elimin cuvintele cu încărcătură negativă din tot ceea ce am scris (comentarii, mesaje, comunicări profesionale)
    de dimineaţă am pornit cu stiloul meu la scris fără negaţii; ca o primă observaţie, după ce zilele trecute mă plângeam că muza mea a fugit în pădure, am constatat astăzi o fluenţă a ideilor şi chiar o uşurinţă a scrisului şi, desigur, pe acei mici şi tentanţi negrişori apărând în construcţia frazei. sunt deja curioasă cum va decurge de fapt întreaga săptămână, dar ştiu deja că este doar primul pas dintr-un lung proces cu 99% transpiraţie.
    apoi, revenind la articolul tău, am o întrebare: atunci când am citit clasificarea, m-am recunoscut instantaneu în prima categorie. eu scriu, am recunoscut adesea, ca o continuare firească a norilor pe unde îmi este aşezat capul, ori, cum se mai spune, pe marginea dintre vis şi realitate (care realitate, întrebi tu bine şi ne răspunde însăşi platon: suma ideilor, a percepţiilor şi nu a materialului). [Admin edit] eu scriu aşa cum respir, chiar şi mergând pe stradă… acum.
    apoi am zâmbit. după ce ani de zile îcerci să intri în patul procustian al normalităţii (pentru că aşa spun educaţia, normele, dogmele şi familia şi voinţa proprie până la urmă) reducând creativitatea la … experienţa profesională amplificată de spiritul şi rigoarea germanică moştenite, te descoperi în oglindă transformat într-un om normal care se recunoaşte pe sine ştiutor al lumii sale profesionale, responsabil de ceea ce face chiar ca liber profesionist şi care, într-o explozie a conştiinţei, a sinelui, redescoperă scrisul ca singura, unica, inegalabila lui formă de manifestare.
    şi te întorci. realizezi că ani de zile ai scris, poate mai puţin decât era normal, de cât ai fi putut, tocmai pentru că încercai inutil să te înregimentezi, să te laşi îmbrăcat de o haină care nu îţi aparţine. [admin edit…] regăseşti bucăţile vechi de hârtie… şi doare.
    în acest context: cum mă pot numi eu hipercreativă când mai mult sau mai puţin conştient am lucrat ani în şir să încap în haina normalului? aceasta este întrebarea.

    ———————–
    [Admin edit]:
    Extraordinar! O singură scăpare!
    Notă: mi-a scăpat prima. Am explicat mai jos…
    Păi ziceai că e “aaaoleeeeeuuu” de greu! 😉
    Iată variantele mele:
    “o haină străină”;
    “o haină care aparţine altcuiva”
    “o haină de nerecunoscut”
    “o haină de împrumut”

    …Dacă-mi bat capul, cred că mai găsesc vreo câteva, dar mă depărtez de “haină + străină”. :)
    Oricum, trebuie să recunosc, voi fetele percutaţi! Asta e! “Toujours cherchez la femme”?
    Ce naiba ştiu franţujii ăştia?! Să le facă dom’le publice! Ce democraţie mai e şi asta?! 😮
    Cu mult drag şi mulţumiri pentru transpiraţia vărsată aici, în beneficiul tuturor! :)
    Şerban


    • PS: Am mai găsit o scăpare: voi “boldui” ca şi la prima:
      “nicidecum a materialului”
      “excluzând materialul”.

      Totuşi, la o altă scară de PERCEPŢIE şi emoţiile şi gândurile sunt parte a lumii materiale, doar că diferă “densitatea” vibraţională.
      Pentru o Entitate din Astral, lumea în care se află, e la fel de “tare” ca şi pragurile de care ne [mai] dăm cu capul… Ori de furie ( :( ), ori din neatenţie, ori din prea mult entuziasm (ca să sar peste… nesăbuinţă?)
      Eu cred că ştiu originea acestei scăpări. Cred că era un citat. Ori reprodus din memorie, ori cules ca atare din “lada ta cu zestre”.
      În acest punct m-am blocat eu vreo 8 luni, la rescrierea cărţii “Ritmuri Interioare”, azi “Începutul Călătoriei”, înainte de publicarea în formă tipărită. Aveam câteva citate care conţineau negaţii. M-am proptit în prostia numită “drepturi de autor”, până când mi-am dat seama că sunt ridicol: după ce spargi toate tiparele tuturor academiilor din lume, te mai încurci în drum de-o şaibă? 😛
      Partea proastă este că treaba asta cu drepturile de autor, se suprapune pe multe niveluri (straturi, layers) în conştiinţa noastră: respectul pentru OMUL respectiv, pentru MUNCĂ, pentru MOŞTENIREA LĂSATĂ, etc. De aici şi dificultatea depăşirii acestor condiţionări multiple.


  2. păi îţi spusesem deja că vreau să duc acest experiment, exact în etapele menţionate, acum, chiar din momentul deciziei. :)
    şi este mai dificil, “aoleeu” cu mai puţini de e, dacă vrei, în sensul că simt o oarecare încordare în construcţie. dar şi o observaţie deloc veselă: Doamne, câte negaţii folosim uzual!!! extrem, extrem de multe! :(
    şi recunosc că a doua negaţie am observat-o imediat ce am dat publish şi chiar mi-a părut ca o arsură, dar prima îmi scăpase cu desăvârşire.
    primeia îi găsesc aparenta scuză a citării construcţiei platoniene deşi, sinceră să fiu, este mai degrabă o reinterpretare a unei idei care stă la baza întregii construcţii filozofice. oricum, mulţumesc pentru corectură, este bine de ştiut şi de observat pe viitor acest automatism.


    • Oooof, Cami, dacă ai şti ce greu e să mergi pe “auto-correct”!
      Între 2007 şi 2009, până pe la sfârşitul anului 2009, când deja aproape terminasaem “Casa şi Familia” şi începusem să mă apropii de finalul “Cum să faci bani”, am simţit că s-a golit rezervorul. Am abandonat ambele cărţi şi m-am apucat de a treia: “Autodezvoltare, Ocultism, Extrasenzorial”.
      Am simţit nevoia acută să sistematizez o mulţime de observaţii, pe care în precedentele cărţi, le atinsesem mai curând tangenţial.
      În toată nebunia scrierii acestor trei volume care au urmat primei cărţi, “Ritmuri Interioare”, mă poticneam în expresii din ce în ce mai dificil de formulat, până într-o zi, când, furios la culme că “mă-nvârteam în jurul cozii”, am avut nevoie de un citat din biblie: Corinteni, XIII.
      Câînd am văzut puzderia de negaţii din tecstuleţul acela fabulos, m-am apucat şi l-am transcris în ZENLA. Deupă aceea abia, am reuşit să depăşesc momentul dificil. (Love is all we need??!!)
      Acum, am dificultăţi în a reformula fraze din Engleză în Română şi invers. Topica în Engleză, e diferită de cea din Română şi deplasarea de la una la alta, încă îmi mai crează dificultăţi. Este şi motivul pentru care am tot amânat traducerea în Engleză a primei cărţi, unde am folosit nişte formulări mai dificil de redat ca sens în Engleză… Sunt totuşi vorbitor/scriitor de LIMBA ROMÂNĂ… That is, my primary language IS ROMANIAN, hence the “hard times” in switching from one to another. Different thinking, different culture, different values and so on…
      Care vas’zică:
      “Asta înseamnă că, limba mea maternă ESTE ROMÂNA, de unde şi “dificultăţile” în a trece de la una la cealaltă. Gândire diferită, cultură diferită, valori diferite şi aşa mai departe…”
      Oricum, articolul de la tine pe care am comentat (OK… sub care…), pare că e aproape 100% fără. Mai trebuie să revăd, dar sunt prea obosit, azi am scris undeva la peste 3000 de cuvinte (vreo 3300 parcă), promo, plus câteva ore de studiu individual (asta e… fără învăţătură, e mult mai greu…).
      Mâine, voi publica răspunsul la “Hipercreativ versus Normal”. Că era logic să accept invitaţia! 😉
      Seară faină!


  3. Şerban, mă bucură progresele tale şi ale celor care ţi se alătură. Te-am invitat să faci parte din echipa de start a Academiei Pro_Gojdu. Mă bucur în avans pentru acceptul tău!?… Ne propunem să iniţiem 10 tabere online, cu posibile tabere clasice – în locaţii propuse de posibilele “gazde”. 10 tabere cu 10 teme. Mi-ar place ca una să fie pe tema “Comunicare creativă – folosind ZENLA”, la Tg Mureş. Ce zici?… Vezi şi Grup de iniţiativă şi acţiune pentru structurarea Proiectului Pro_Gojdu – BUNĂSTARE ACUM https://www.facebook.com/groups/511627652289209/

    O viaţă minunată!


    • Cred că am răspuns ceva acolo.
      Aştept mai multe detalii privind evenimentul (ziua, durata).
      Sunt detalii de pus la punct.
      Cred că şi în mailul de azi dimineaţă, am zis ceva de asta, parcă.
      Acordul de principiu, este, desigur!
      Dar de la “principiu” la faptul concret, sunt paşi de făcut şi asta vreau să ştiu: ce şi cum.

Comments are closed.